جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
2

حوزه/ رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: تا پایان امسال ۴۰ هزار واحد مسکن محرومان در کشور به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مازندران، سید مرتضی بختیاری، طی سخنانی در مراسم تحویل بخشی از واحدهای مسکن محرومین در یکی از روستاهای تابعه بخش مرکزی شهرستان جویبار با اشاره به این که ۲۲۰ مسکن محرومین در ۲۲ شهرستان افتتاح می شود، ابراز داشت: از این تعداد ۱۷۶ واحد مسکونی در روستاهای مازندران مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) همچنین ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمند کمیته امداد، بنیاد مسکن، سپاه، بسیج سازندگی و خیرین در ساخت مسکن محرومین افزود: یکی از مأموریت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره)، رسیدگی به نیازهای محرومین و به خصوص ساخت مسکن برای این اقشار بوده است.

وی یادآور شد: طی شش ماه نخست سال جاری تعداد ۵۰۸ واحد مسکونی به بهره برداری رسیده است و امروز با همکاری بسیج سازندگی، بنیاد مسکن و کمیته امداد شاهد افتتاح ۲۲۰ واحد مسکن محرومین در سطح استان مازندران هستیم.

بختیاری همچنین با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری ۴۰ هزار مسکن محرومین به بهره برداری می‌رسد، اظهار داشت: سهم استان مازندران در این پروژه ملی ساخت یک هزار و ۴۰۰ مسکن محرومین بوده است و به حول قوه الهی تا پایان سال‌جاری این واحدها به بهره برداری می رسند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha